Fogamzásgátlás

Tisztelt Doktor Úr!

Egy 20 éves lány vagyok. Fél éve szedem a Belara fogamzásgátló tablettát, problémáktól mentesen. Tegnap azonban a gyógyszer bevételét követő másfél és három és fél órán belül hasmenésem volt. (valószínűleg elrontottam a gyomrom) A gyógyszer tájékoztatója szerint ilyen esetekben a fogamzásgátlás nem garantált és kiegészítő védekezést kell alkalmazni a menstruációs ciklusban. Ez azt jelenti, hogy a következő gyógyszerlevél elkezdéséig kell a kiegészítő védekezés, vagy csak a menstruációm napjaiban?

Előre is köszönöm segítségét és várom válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Ebben a ciklusban végig alkalmazzon kiegészítő védekezést, ne csak a vérzés alatt.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 25., 11:49; Megválaszolva: 2009. július 25., 11:49
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...