Vérzés

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nekem az lenne a kérdésem, hogy én a párommal a 19. Milligest tabletta után feküdtem le és már ez a 3.gyógyszermentes napom és még mindig nem jelentkezik a menstruációm.Pár évvel ezelőtt ugyanezt a tablettát szedtem és akkor is úgy emlékszem, hogy a 4. gyógyszermentes napon jött meg mindig.Ez normális? Nem a gyógyszer befejezése után kellene megjönnie másnap? És a 19. tabletta után vajon nem védett még teljesen? Az első v a második menzesz napon kezdtem el szedni a gyógyszert. Segítségét előre is köszönöm! Liló

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Liló!

Az első napon kezdve 2 hét múlva megfelelő a védettség. A megvonásos vérzés a 3-4-5. napon szokott megjönni, ez így normális, gondolom azóta már túl is esett rajta.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 24., 00:39; Megválaszolva: 2009. július 24., 00:39
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...