Vérzés elmaradása

Kedves Doktor úr/nő!

21 éves vagyok. 2008 augusztusában hagytam abba a Yadine fogamzásgátló szedését, amit 2 évig szedtem, azóta egyszer januárban volt egy normális 5 napos vérzésem, azóta nem. Szexuális életet azóta nem éltem, így terhes nem lehetek. Voltam nőgyógyászati kivizsgáláson, ultrahangon, hormonvizsgálaton, a vérképemben mindent megnéztek amit lehetett. S nem találtak semmi rendellenest, egyedül a tesztoszteron szintem volt kissé magasabb. A nőgyógyász azt javasolta kezdjem el újra szedni a fogamzásgátlót, amit én hosszadalmasan nem szeretnék, szeretném ha a normál ciklusom rendbe jönne. Mi tudna nekem segíteni?

Köszönöm válaszát!

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Ha nem szeretne fogamzásgátlót szedni, persze nem kell. Gyógyszeresen meg kell hozni a mensest, majd stimulálni lehet a peteérést, szükség esetén több hónapig, hátha beáll a vérzés rendszeresre ezt követően. Amennyiben prolaktin szintet nem néztek, ezt is ellenőrizni kell, mert ha magas, akkor másik gyógyszerre lesz szüksége. A fogamzásgátló okozhat magas prolaktin szintet, ezzel meggátolva a peteérést, és a rendszeres mensest.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 18., 18:46; Megválaszolva: 2009. július 18., 18:46
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...
Fogamzásgátlónál 1 tabletta...
Tisztelt Dr. Úr/Nő! Tegnap bevettem a fogamzásgátló tablettát a megszokott időpontban, viszont a bevételt követően 2 óra után hányás lépett...