Hóközi vérzés

Tisztelt Doktornő!
Szeretném megkérdezni, hogy fogamzásgátló mellett normális-e a hóközi (pecsételő) vérzés. Ebben a hónapban még 2 hét van a menstruációmig, de a legutolsó vécére menetelnél észrevettem, hogy véres a papír (azóta semmi) . Nem tudom, esetleg befolyásolhatja-e a dolgot, hogy tegnap ment a hasam, esetleg a gyógyszert is kihajtotta?

Válaszát előre is köszönöm!

Zsófi84

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Zsófi!

A napi többszöri híg székeletet nevezzük hasmenésnek, és valóban ilyenkor nem szívódik fel a gyógyszer rendesen, csökken a hatása (! ) , így pecsételő vérzése is lehet. Alkalmazzon ebben a ciklusban kiegészítő védekezést pl. óvszert.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 18., 18:07; Megválaszolva: 2009. július 18., 18:07
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...