Cikluson kívüli vérzés

Tisztelt Doktor Úr! Kb 1 éve szedek Mercilon fogamzásgátlót, a havim mindig időben jött meg.Kb.hó közepén elfelejtettem bevenni 1 napi gyógyszert, amit másnap este pótoltam, így 2 gyógyszert vettem be.Rá 2-3 napra elkezdtem vérezni ami alatt csak pici mennyiséget értek, de mégis van.Ez a nem kívánt vérzés az elmaradt tabletta miatt lehetséges?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Valószínű, hogy a kimaradt szem miatt van vérzése, javaslom alkalmazzon kiegészítő védekezési módszert ebben a ciklusban, mert a védettség csökkenhetett.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 18., 17:03; Megválaszolva: 2009. július 18., 17:03
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...