Nuvaring

Üdvözletem!

Menstruációm 2. napján helyeztem fel a gyűrűt, életemben először. Azóta a rendes vérzésem tulajdonképpen elmúlt, viszont pecsételő vérzésem maradt. A felhelyezéstől számítva már 2 hét eltelt, jövőhét hétfőn kell kivennem. Ez normális reakció első hormontartalmú fogamzásgátló esetén? Lehetséges, hogy a következő gyűrűnél már megszokja a szervezetem? Vagy menjek orvoshoz?

(Az orvosom elintézett annyival, hogy hívjam később, most nem ér rá, így most Nincs nőgyógyászom.)

Válaszát előre is köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

Nincs aggodalomra oka, ez normális jelenség, általában az első három ciklus alatt áll be a vérzés. Ha nem javul a helyzet, akkor meg kell próbálni tablettára váltani, ez természetes, nem mindig sikerül egyből a megfelelő módszert megtalálni.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 17., 21:13; Megválaszolva: 2009. július 17., 21:13
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Kedves Doktor úr, Mtfhr homozigóta génmutációm van, így a fogamzásgátló tabletta szedése nem javasolt. Egy ismerősöm ajánlotta a Nuvaring...
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...