Tabletta

jónapot! Én a Lindynette 20- at szedem már 3 hónapja, és most felmerült egy problémám. A menstruációmnak már 4 napja megkelett volna jönnie és még nem jött meg, vettem terhességi tesztet is de negatív lett! lehetséges az, hogy még tabletta melett is teherbe essek ha mindig rendessen szedtem?   Maga szerint várjak még vagy forduljak orvoshoz?  

 

válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Szerintem néhány nap múlva ismételje meg a terhességi tesztet. Ha rendszeresen szedte, nem ment a hasa, nem hányt, és nem szedett olyan gyógyszert, ami befolyásolja a tabletta hatását (pl. anitbiotikum) , akkor nem valószínű, hogy terhes lenne.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. július 10., 09:40; Megválaszolva: 2009. július 10., 09:40
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...