Menstruáció zavar?

Tisztelt Doktornő!

Körülbelül 3 éve fogamzásgátlót szedek, eddig minden rendben volt, mindig rendszeresen menstuáltam. 3 hónapja kimaradt egy vérzés, én persze megijedtem és rohantam ovoshoz. De kiderült, hogy sem terhes nem vagyok, és semmi bajom sincs. Az orvos azt mondta biztos csak az idegesség. A mostani menstuációm viszont egy héttel hamarabb jött meg mint, hogy kellett volna, szóval még van 5 db gyógyszerem és menstruálok. Ez mit jelenthet? Talán azt az elmaradtat "pótolja be"?

Köszönöm válaszát előre is!

Klaudia

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Klaudia!

Néha a fogamzásgátló mellett is előfordul, hogy rendszertelen vérzés jelentkezik, emiatt aggódnia nem kell. Ha ez ismétlődik, akkor viszont felmerül, hogy gyógyszert kellene váltania. Ha ismétlődik a probléma, forduljon kezelőorvosához.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 10., 09:12; Megválaszolva: 2009. július 10., 09:12
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Kedves Doktor úr, Mtfhr homozigóta génmutációm van, így a fogamzásgátló tabletta szedése nem javasolt. Egy ismerősöm ajánlotta a Nuvaring...
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...