Szabálytalan menstruáció?

Tisztelt Doktor úr/Doktor nő,

Kb. 3 éve szedem ugyanazt a fogamzásgátlótablettát és egészen 3 hónappal ezelőttig minden rendben is zajlott, a menstruáció szabályosa jött és múlt el. Azonban 3 hónappal ezelőtt a párommal való együttlét során váratlanul elkezdtem vérezni. Azonnal orvoshoz fordultam, aki azt tanácsolta hogy a hátralévő 6 tablettát már ne szedjem be várjam meg a szokásos 8. napot és kezdjek egy új levelet. Vizságlata alapján nincs semmi szervi problémám. Azonban a rákövetkező hónapban is még 2 tabletta volt hátra, amikor ismét hasonló körülmények között elkezdtem vérezni, hasnolnóan jártam el akkor is orvosom tanácsára. De sajnos harmadszor is ez történt, most 11 tabletta lenne még hátra. Az orvosomhoz csak a jövöhét vége felé tudok eljutni, de nem tudom hogy érdemes-e a korábbi tapasztalatok alapján.

Nem tudom mivel lehet probléma: a fogamzásgátló tabletta okozza, vagy esetleg valami más? És ez miért van összefüggésben a szexuális együttléttel, orgazmussal?

Válaszát, tanácsát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Nem szerencsés, ha mindig hamarabb hagyja abba a fogamzásgátló szedését, mert így csökkenhet a védelem. Ami viszont javasolt, az a gyógyszerváltás. Nem írja, melyik készítményt szedi, de szerintem menjen el nőgyógyászhoz, és kérjen másikat. Az együttléttel annyi összefüggés lehet, hogy hamarabb kiürül a vér a fizikai hatásra, de akkor már valószínű, hogy 1-2 napon belül magától is megjönne.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 07., 11:47; Megválaszolva: 2009. július 07., 11:47
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...