Lehet?

Tisztelt doktor Ur/Nö! Mivel tegnapi kerdesemre nem kaptam választ ezert ulyra megkerdezem. Lehetseges dolog e az hogy 2 hete kezdtem el szedni a Gracial nevü fogamzásgátlot elötte 5 honapig nem szedtem. Most nem vedekezünk csak a gyogyszerrel. Van már hatása ennyi idö után a gyogyszernek? Lehetseges hogy teherbe is eshetek? Elöre is köszönöm:

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Tisztelt Kérdező!

2 hét után a fogamzásgátló már önmagában is védi a nem kívánt terhesség ellen, amennyiben minden nap ugyanabban az időben beveszi. Ne aggódjon!

 Üdvözlettel: Dr. Jóna Angelika

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. július 03., 16:13; Megválaszolva: 2009. július 03., 16:13
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...