Mit tegyek?

Üdvözlöm!

Szeretném kérni az ön véleményét abban hogy orvosom cypromixot írt fel mert elkezdtem szörösödni és nem jött meg rendesen sem.Nos mikor gyógyszerrel meghoztuk a mensest (de elötte is megvolt kb 1 hete) elkezdtem szedni a gyógyszert különösebb gond nincs vele csak azt leszámítva hogy már a 16-ik napja megvan  és kb 7napja csak enyhe vérzésem van.És nem tudom hogy vajon  abba fog-e maradni valaha a vérzés vagy épphogy elfogy  a gyógyszer már jön is a következö mensesem! Teljesen tanácstalan vagyok ez normális míg be nem áll a szervezetem a gyógyszerre? Mellesleg fél évig kéne szedjem.Válaszát elöre is köszönöm.Szilvia

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Szilvia!

Fogamzásgátlók szedésének elkezdésekor előfordul, hogy pecsételő vérzés jelentkezik az első 1-2 hónap alatt, ettől nem kell megijedni, remélhetőleg hamar beáll a gyógyszerrel. Ha ez nem csupán pecsételés lenne, akkor vissza kell mennie nőgyógyászához, hogy ne veszítsen túl sok vért.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 05., 12:03; Megválaszolva: 2009. július 05., 12:03
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...