Mi a probléma a melleimmel?

Jó napot kívánok! Fogamzásgátlót szedek 2008. szeptembere óta (Mercilon) .Sosem volt tőle semmi bajom.Ezt írattam fel mindig, de amikor a gyógyszertárban nem kaptunk ilyet, helyette Novynettet adtak, azt mondták ugyanolyan.Ettől sem volt semmi bajom.Ám amikor visszatértem a Mercilonra, elkezdtek érzékenyek lenni a melleim...Fájtak, feszültek. Most is mindkettő érzékeny, de a jobb mellem viszont tényleg fáj, érzem is, ha véletlen megnyomom, akkor viszont kellemetlen.Csomót nem érzékeltem benne, és nem jön semmiféle váladék sem... Mindenképp menjek nőgyógyászhoz vele?

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátlás témában

Kedves Hölgyem!

Valóban mindkét tablettában ugyanolyan a hatóanyag és a dózis is, nem valószínű, hogy a váltás miatt alakult ki a panasz, ellenben a fogamzásgátló okozhat ilyen panaszokat, általában átmeneti szokott lenni, ha nem csökken a fájdalom a egy-két cikluson belül, akkor érdemes elmenni nőgyógyászhoz, esetleg a váltás is szóba jön.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 27., 12:35; Megválaszolva: 2009. június 27., 12:35
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
NuvaRing első használat
Jó napot! Érdeklődni szeretnék Nuvaring hüvelygyűrű első használatáról. A leírásban az áll, ha nem használtam hormonális fogamzásgátlót az...
Fogamzásgátlás
Kedves doktor úr/nő! Múlt pénteken együtt voltam a barátommal úgy 12.30 körül és sajnos nem volt sikeres a védekezés. A ciklusom közepén...
Fogamzásgátlás
Kedves Doktor úr, Mtfhr homozigóta génmutációm van, így a fogamzásgátló tabletta szedése nem javasolt. Egy ismerősöm ajánlotta a Nuvaring...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...