HPV és herpesz vagy valami más?

Jó napot! Nem tudom, hogy mi bajom lehet, de remélem, hogy tud segíteni. Múlt héten hétfőn megjött és elkezdtem szedni fogamzásgátlót, a probléma, hogy a vérzés még mindig tart. Kb 3hete voltam nőgyógyásznál és felmerült a HPV gyanúja. A felső ajkamn kijött egy herpesz, ami tényleg lehet ennek a vírusnak az egyik tünete? Előre is köszönöm a segítségét.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Högyem!

A herpeszét a herpeszvírus okozza, független a HPV fertőzéstől. HPV csak rákszűűréskor végzett vizsgálaton merülhet fel, ezt orvosának kell kivizsgálnia.

A mostani vérzés a gyógyszer mellékhatása. Amennyiben csak pecsételő vérzés van, ne aggódjon, remélhetőleg a következő ciklusban már nem jelentkezik, de ha rendes menses van, akkor vissza kell mennie orvosához, mert nem jó ilyen sokáig vérezni, és másik gyógyszerre lesz szüksége.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 23., 20:02; Megválaszolva: 2009. június 23., 20:02
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Kedves Doktor úr, Mtfhr homozigóta génmutációm van, így a fogamzásgátló tabletta szedése nem javasolt. Egy ismerősöm ajánlotta a Nuvaring...
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...