Mirena

Tisztelt Doktornő!
1 éve helyezték fel a Mirenát. A napokban UH vizsgálaton voltam, ahol diagnosztizáltak a bal petefészkemben egy 16mm-es és néhány 10 mm-nél kisebb cisztát.Érdeklődnék, hogy okozhatja-e ezt a Mirena, ill.kb.2 hónapja 3 hónapig szedtem a Lindaxa nevű gyógyszert, esetleg ez is kiválthatta? Valamint a bal petefészkem az átlagosnál nagyobb, ez a ciszták miatt van?

Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelettel: Éva

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza nőgyógyászati probléma témában

Kedves Éva!

A Mirena nem befolyásolja sem a cisztákra való hajlamot, ugyan nem is csökkenti a kialakulásukat. Amennyiben nincsen semmi panasza, tehát nem fáj a hasa, akkor a cisztával nem kell foglalkozni, mivel biztosan kipukkad majd, csak éppen rendszeresen ellenőrizni kell. De emiatt nem kell aggódnia.Üdvözlettel: Dr. Zsirai László nőgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Zsirai László
A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára
Kérdés: 2009. június 19., 23:25; Megválaszolva: 2009. június 19., 23:25
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...