Menstruáció kimaradása

Tisztelt Doktor Nő!

Egy hónapja szedem a yasminelle nevű fogamzásgátló tablettát. Most szedtem be az első levéllel, ma jár le a 7 napos szünet, azonban nem jelentkezett megvonásos vérzés. Illetve a tablettamentes hét 5.napján nagyon gyenge pecsételő vérzésem volt, de estére el is múlt. Mi lehet az oka, hogy nem jött meg? Előfordul az ilyesmi? Még az lenne a kérdésem, hogy kezdjem-e el holnap, azaz a 8.napon a második levelet, így, hogy nem jelentkezett vérzés?

A tablettát egyébként az előírásoknak megfelelően szedtem, hányás, hasmenés, egyéb gyógyszer nem volt. A 14. szemtől kb a 20. szemig jelentkezett pecsételős vérzés.

Válaszát várva, köszönettel:

R.Eszter

Dr. Farkas Ágnes válasza fogamzásgátlás témában

Kedves Eszter!

Remélem elkezdte szedni a tablettát ismét, mert teljesen normális jelenség, ami történt. A fogamzásgátló hatása az is, hogy a vérzés sokkal kevesebb lesz, és kevesebb panasz jár vele, emiatt nem kell aggódnia.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 19., 15:18 ;Megválaszolva: 2009. június 19., 15:18
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Yasminelle fogamzásgátlót szedek kérdésem az lenne hogy az Aloe vera gél vörösáfonyával gél és a sárgabarack mag olaj...
NuvaRing első használat
Jó napot! Érdeklődni szeretnék Nuvaring hüvelygyűrű első használatáról. A leírásban az áll, ha nem használtam hormonális fogamzásgátlót az...
Fogamzásgátlás
Kedves doktor úr/nő! Múlt pénteken együtt voltam a barátommal úgy 12.30 körül és sajnos nem volt sikeres a védekezés. A ciklusom közepén...
Fogamzásgátlás
Kedves Doktor úr, Mtfhr homozigóta génmutációm van, így a fogamzásgátló tabletta szedése nem javasolt. Egy ismerősöm ajánlotta a Nuvaring...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...