Hogyan váltsak fogamzásgátlót?

Tisztelt Doktor Nő/Úr!

3 hónapja szedem a Yasminellét, minden hónapban volt pecsételő vérzésem.Ebben a hónapban megjött előbb a menstruációm. (még 9 tablettám volt akkor, most 3 van) A nőgyógyászom Yadinet javasolt (sajnos most személyesen nem tudok elmenni hozzá) .Szeretném megkérdezni, hogyan és mikor váltsak Yadinra? Ha elfogy az utolsó Yasminelle következő nap kezdjem el szedni a Yadinet? Vagy a hétnapos szünet után kezdjem el, akkor lehet, hogy ismét meg fog jönni a mensesem?

Segítségét előre is nagyon köszönöm!

Üdvözlettel: Erika

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Erika!

A hét napos szünet után a Yadine-nal folytassa a tablettát. Háziorvos is ki tudja írni egyébként a gyógyszert.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 19., 12:37; Megválaszolva: 2009. június 19., 12:37
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...
Fogamzásgátlónál 1 tabletta...
Tisztelt Dr. Úr/Nő! Tegnap bevettem a fogamzásgátló tablettát a megszokott időpontban, viszont a bevételt követően 2 óra után hányás lépett...