Tovább tartó vérzés

Tisztelt Doktor Nő!

Az lenne a kérdésem, hogy most kezdtem el szedni a 2.levél Lyndinette30 fogamzásgátlót, de még mindig van vérzésem.5 napig szokott tartani és ez már a 10.nap, hogy meg van.Hagyjam abba a gyógyszer szedését vagy folytassam? Lehet, hogy nem jó a gyógyszer? Az első hónapban minden rendben volt, még közti vérzés sem volt.Válaszát köszönöm: Ditte.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Ditte!

Nem tudom, milyen mennyiségű a vérzése, de ha sok van, vagy alvadékos, akkor menjen vissza a gyógyszert felíró orvoshoz, mert lehet, hogy másikat fog kapni, ezt pedig abba kell hagyni.

Ha csak minimális pecsételés van, akkor nem kell megijedni, előfordulhat a gyógyszer szedése alatt. Az első 3 hónap során áll be a menses rendszeresre, és ilyenkor időnként lehet pecsételő vérzés, vagy áttöréses is. Orvoshoz akkor kell menni, ha a 3 hónap alatt nem áll be a vérzés, vagy túl sok van, mert nem jó sok vért veszíteni.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 16., 14:53; Megválaszolva: 2009. június 16., 14:53
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...