Diane 35

Tisztelt doktor/doktorno! Hormonzavar miatt 2 éve felirtak a dian 35, szedtem 3honapot és 3 honap szunet, most megint elkezdtem szedni és szeretném tudni, hogy tényleg biztonságos fogamzásgátlás hatása? Mert erre még nem használtam és nem szeretnék véletlenül sem teherbe esni.Köszönöm elöre is válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

Kedves Hölgyem!

Ha fogamzásgátlót szeretne, akkor nem javaslom a Dianét, mert magas hormontartalmú gyógyszer, és bár fogamzásgátlónak is tökéletes, de nem ebben az indikációban javasolt felírni, sokkal korszerűbb készítmények is vannak.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 11., 13:38; Megválaszolva: 2011. október 05., 11:47
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...