Fogamzásgátlás!

Tisztelt Doktor Úr/Nő!

24 éves vagyok, 6 éve cukorbeteg, a nőgyógyászom felírt egy Gracial nevű fogamzásgátlót, amitől minden este 14-15 lett a cukrom. (Ez a gyógyszertől történt? )

Van esetleg  olyan gyógyszer ami nem befolyásolja a vércukorszintemet? Valami nagyon alacsony hormontartalmú? Vagy amit kimondottan cukorbetegeknek szoktak felírni?

Válaszát előre is kösztönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

Kedves Gracial szedő!

Őrült meggondolatlanság egy cukorbetegnek Gracial gyógyszert szedni. Mivel jelenleg ez a legmagasabb hormontartalmú készítmény, így ezt a gyógyszert egy egészséges nő sem bírja sokszor magának egyáltalán nem szabad ezt szednie. Azonnal álljon le. Maga csak a Meliane és a Yasminelle készítményeket szedheti, mivel ezek a legalacsonyabb hormontartalmúak, és ezekkel már itthon is elég jó tapasztalat van, hogy a vércukrokat nem befolyásolják.

Üdvözlettel: Dr. Zsirai László nőgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 13., 20:30; Megválaszolva: 2011. október 05., 11:36
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...