Fogamzásgátló váltás

Tisztelt Doktor Nő/Úr!

 

5 éve szedem ugyanazt a fogamzásgátlót, Nem igazán híztam tőle.

Folyási problémák miatt gyógyszert kell váltanom. Lindynett 20-ról 30-ra. Lehetséges, hogy meghízom tőle? Akár kisebb, akár nagyobb mértékben?

Köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Nem igazán értem, milyen folyás miatt kellett a magasabb hormontartalom, de nem valószínő, hogy hízni fog ettől, hiszen nincs olyan nagy különbség a két gyógyszer között. Azért figyeljen oda az étkezésre, akkor biztosan nem fog hízni.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 05., 10:15; Megválaszolva: 2011. október 05., 11:00
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...