Fogamzásgátló, menstruáció késés?

Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy már 1éve szedem a Belara fogamzásgátlót és tegnap volt a 4.nap amikor ugye megkellett vna jönni e, de még ma se jött meg! ebben a hónapban kellett Candiline-t használnom és utánna begyulladt.Ezzel el is mentem orvoshoz és azt mondta, hogy ez vele jár, előfordul hogy utánna akkor begyullad. Meg előző héten volt barna folyásom.Emiatt akkor most késhet a menstruációm?

Előre is köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a menstruáció témában

Kedves Hölgyem!

Előfordulhat, hogy a gyulladás miatt késik a menses, de ha bármi okból felmerül a terhesség lehetősége, akkor egy tesztet kell csinálni, de aggodalomra egyébként nincs ok.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 03., 15:57; Megválaszolva: 2011. október 05., 10:15
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...