Milligest

Tisztelt Doktor Nő/úr!

26 éves nő vagyok, 3 éve szedem a Milligest nevű háromfázisú fogamzásgátló tablettát, eddig nem jelentkezett probléma, de az elmúlt két hónapban pecsételő vérzésem volt többször, illetve sötétbarna folyás jelentkezett.Ön mit javasol, váltanom kellene, és ha igen akkor milyen készítményt javasol? (Előtte 3 évig szedtem a Yadine-t is és akkor  is ilyen probléma jeletkezett akkor kezdtem el szedni a Milligestet.)

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Milligestes!

Sajnos lehet, hogy ezt a gyógyszert is le kell cserélnie. Azt javaslom, hogy menjen vissza az orvoshoz és beszélje meg vele, mit kell tenni. A lényeg, hogy együtt válasszák ki mi legyen az újabb gyógyszer.

Üdvözlettel: Dr. Zsirai László nőgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Zsirai László
A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára
Kérdés: 2009. június 02., 11:33; Megválaszolva: 2011. október 05., 06:44
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...