Fogamzásgátló + allergia

Tisztelt Doktornő!

Reggelre úgy ébredtem, hogy a bal szemem kisebb volt, mint a másik, és a könnytől össze volt tapadva, alig tudtam kinyitni...az orrom is viszket, meg folyik, szerintem lehet, hogy allergiás lettem...foggátlót szedek lassan 2 éve...ha kiderülne, hogy tényleg allergiás lettem, és felírnak rá vmi gyógyszert, azt lehet együtt szedni a foggátlóval? Remélem az allergia elleni gyógyszerek nem befolyásolják a hatását...válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Ez persze attól is függ, hogy milyen gyógyszert írnak fel, de általában nem szokott gond lenni. Amikor orvoshoz megy, és új gyógyszert írnak fel (bárhol, bármilyet), mindig kérdezze meg, hogy befolyásolja-e a fogamzásgátló hatását.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 01., 22:34; Megválaszolva: 2011. október 04., 14:42
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...