Fogamzásgátló tabletta

Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Január 22-én műtöttek végbéldaganattal, most még kemot kapok. Levetettem a spirálom, 1 hónapja szedem a cypromix tablettát. Amióta szedem vérezgetek és "fáj" a mellem. Ez Ön szerint normális, majd később megszűnik? Vagy esetleg másmilyen fajta fogamzásgátlót javasol? Várom válaszát tisztelettel Vargáné

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

Kedves Vargáné!

Béldaganat műtét után hormonális fogamzásgátlás-hiba. A spirál vagy más nem hormonális védelem kellene.

Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor
A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 01., 21:41; Megválaszolva: 2011. október 04., 12:25
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...