Fogamzásgátló

Tisztelt Doktor Úr! 21 éves vagyok. A Yadine fogamzásgátlót szedem már 3 és fél éve. Sokan azt mondták hogy nem szabad sokáig egyféle gyógyszert szedni, és váltani kellene. Ez így van? Szükség van a váltásra? Egyébként nincsen probléma a gyógyszerrel, nincs káros mellékhatás. Bár mostanában kissé feszül a bal mellem. Ez a gyógyszertől van, vagy hormonális? Válaszát köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Ha van egy jól bevált gyógyszer, ami nem okoz panaszokat, nem jelentkeztek mellékhatások, nincs szükség váltásra.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 01., 14:05; Megválaszolva: 2011. október 04., 12:11
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...
Fogamzásgátlónál 1 tabletta...
Tisztelt Dr. Úr/Nő! Tegnap bevettem a fogamzásgátló tablettát a megszokott időpontban, viszont a bevételt követően 2 óra után hányás lépett...