• Menstruáció csökkenése

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Cím!

        A problémám a következő lenne:

        29 éves vagyok, 16 éves korom óta szedem a Mercilon nevű fogamzásgátló tablettát, szinte folyamatosan. Mellékhatást nem érzékeltem. (24 évesen született 1 kislányom a terhesség és a szoptatás(8 hónap) alatt természetesen nem szedtem.)

        Nekem sosem volt "nagy mennyiségű" ill. "hosszú idejű" menstruációm, de az utóbbi években csökkenő tendenciát mutat. Rendszeresen van, gondolom a gyógyszer miatt, csak nagyon kevés (1-2 nap)

        Befolyásoló tényező hogy a gyógyszert már nagyon régen szedem, vagy szervi ill. pszichikai okai lehetnek?

        Okozhat meddőséget a kevés vérzés?

        Ha a gyógyszert abbahagyom milyen más módszerek jöhetnek szóba?

        Válaszukat előre is köszönöm.

        kleopatra0613

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Hölgyem!

        A vérzés csökkenése a fogamzásgátló egyik hatása. Persze az évek folyamán a normál menses jellege is változhat, és tabletta mellett is, ez nem okoz meddőséget. Viszont szült már egy gyermeket, lehet, hogy ideálisabb megoldás lenne Önnek a méhen belüli eszköz alkalmazása. Beszélje meg orvosával, melyik típus lenne a megfelelő.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Farkas Ágnes
        Orvos Itt kérdezhet További orvosok

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-28 11:48:19; Megválaszolva: 2011. október 04., 10:12

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        December óta szedem a Lindynette 20 mg fogamzásgátló. Július 2-től egy hétig (július 8ig) antibiotikumot (Moxibiot) kellett szednem, mivel a nagyajak bal részén begyulladt egy mirigy. A tablettamentes szünetben kezdtem el az antibiotikumotés az...
        Tisztelt Doktor úr/-nő! Fogamzásgátlás céljából NuvaRing hüvelygyürűt használok és az alkalmazásával kapcsolatban felmerült bennem egy kérdés. A 3 hét letelte után, közvetlenül a gyűrű kivételét megelőzően lehet egyéb...
        Kedves Dr. Nő, A hónapban először használtam hüvelygyűrűt és előtte sem használtam soha hormonális fogamzásgátlókat. A menstruációm 7-ik napján helyeztem fel és jelenleg másfél hete van fent folyamatosan. Nem védekeztünk mellette...
        Jónapot! Lenne egy kérdesem. Lyndinette fogamzásgátlót szedek 2 éve. Az e-havi csomag első hét végén vagy a második hét kezdetekor elfelejtettem bevenni egy tablettát,több mint 12 ora telt el,és aznap volt szexuális együttlét. Most a 8....
        Jó napot! Szerettem volna abbahagyni a fogamzásgátló szedését az aktuális levél végén. Viszont több okból kifolyólag sajnos pár nap kimaradt a szedés közben, ezért a kimaradt napok után már nem szedtem tovább (1.hetit még bevettem, utána...
        Tisztelt Cím! 1 éve szedek (estelle) fogamzásgátlót és mostanában úgy érzem mintha lüktetne a hasam csináltam pár tesztet mind negatív lett emellett mennyi az esélye a terhességnek?
        Jó napot doktor úr! Olyan történt velem hogy baratommal együtt voltunk és kiszakadt a gumi és amikor kihúzta akkor vettük észre, viszont egy nagyon pici mehetett belém. Viszont 3 nap múlva kellene meg jönnie a havi vérzésemnek. Az lenne a...
        Tisztelt Dr.Úr.Múlthéten csütörtökön vettem be esemény utáni tablettát,semmi bajom nem volt egészen keddig,aznap elkezdett barna vér folyni majd azóta élénk piros és eddig nem múlt el,ma csütörtök.Ez normális? Raadasul a rákszűrésem...
        Üdvözlöm! 6 éve szedek rendszeresen fogamzásgátlòt,lindynette-t. Hetfőn este vettem volna be az aznapit amikor eszrevettem hogy nem vettem be a vasarnapit. Igy hat haladtam tovabb az aznapi adaggal, bevettem hetfoit, keddit es szerda reggel barnás...
        Üdvözlöm, nekem olyan problémám lenne hogy elkezdtem szedni újra a Corenelle nevű fogamzásgátló tablettát. Márciusban szültem és most kezdtem újra szedni a tablettát. Menszesz első napján kezdtem el és a 7. Napnál tartok de még mindig...