Fogamzásgátlás

Tisztelt Doktor Úr/Nő!

Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy hogyan késleltethetném a menstruációmat kétszer is elutazom a nyár folyamán és ahogy kiszámoltam mindig a menstruációm első-második napjára esik az utazás kezdete.Lindynette 20 fogamzásgátlót szedek már egy éve, olvastam hogy lehetséges két levél beszedése egymás után szünet nélkül.Ez nagyon megzavarná a ciklusom? A második levél beszedése után rendben megjönne a menstruációm? Esetleg közti vérzés jelentkezhetne? Ha pár szemmel több gyógyszert szednék be, mondjuk 21 darab helyett 25-öt és utána tartanám meg az egy hetes szünetet az baj lenne? Mit javasol? Inkább jobb megoldás lenne ha nem zavarnám össze a ciklusom hanem minden maradna a régiben?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

Kedves Hölgyem!

Nyugodtan szedjen be 2 levél gyógyszert. Áttöréses vérzés jelentkezhet, emiatt ne aggódjon, nyárig már biztosan beáll ismét a rendszeres vérzés.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 18., 23:18; Megválaszolva: 2011. október 03., 09:21
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...