• Fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!
        19 éves lány vagyok és az lenne a problémám, hogy 2évig szedtem Tri-regol nevű fogamzásgátlót ami nagyon bevált, de a vége fele májfoltok jelentek meg a bőrömön és az első 6 szem gyógyszer szedésekor, folyamatosan fájt a hasam és hányingerem volt, rosszabb esetekben hánytam is. Ezért úgy döntöttem gyógyszerváltásra lesz szükségem, az orvosom a Milligest nevű fogamzásgátló tablettát írta fel. Ezt 5hónapja szedem és rosszabb: az alhasi fájdalom megmaradt, sőt most már folyamatos pláne bevétel előtt 1-2 órával, folyamatos hangulatingadozásaim lettek, és a libidóm is jelentősen csökkent.
        Nem rég derült ki, hogy a gyomorszájam nem záródik jól és a sav folyton visszafolyik, amitől nyelőcsőfekélyem keletkezett erre Lansacid 30mg nevű készítményt szedek naponta 2szer. A pajzsmirigyem pedig alul termel erre reggelente félszem Letrox-ot kell bevennem.
        Azt szeretném tudni, hogy így a gyógyszerek  és zavaró mellékhatások mellett milyen fogamzásgátló tablettát javasolna nekem?
        A Tri-regol-lal minden rendbe volt úgy 1, 5évig vissza is térnék rá, csak zavarnak a májfoltok, ami azóta halványodtak és a hányinger sem hagyna nyugton. Esetleg tudna javasolni, ennek a gyógyszernek kisebb hormontartalmú változatát?
        Válaszát előre is köszönöm!
        Tisztelettel:
        Ivett

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Ivett!

        Akkor javaslom a gyógyszer váltást. Mindenképpen alacsony hormontartalmút és korszerűt javaslok. Szerintem a Yasminelle vagy a Meliane gyógyszereket kéne megpróbálni szerintem velük elégedett lesz.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László nőgyógyász

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Zsirai László
        A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára
        Orvos Itt kérdezhet További orvosok

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-08 11:04:57; Megválaszolva: 2011. szeptember 29., 15:38

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr. A menstruációm:július 20-tól 24-ig tartott. 24.-én együtt aludtam a párommal,majd augusztus 1-jén délután lefeküdtünk.Ez volt nekem az első. Használtunk gumióvszert, viszont az aktus közben észrevettük hogy kiszakadt. A...
        Nemsokára megkapom a Twinrix injekció harmadik adagját (február óta kaptam kettőt, most lesz az utolsó, harmadik ijekcio). A Twinrix a Hepatitis A és B ellen véd. Befolyásolhatja esetleg a fogamzásgátló (Lindynette 20 mg) hatását? Ráadásul 3...
        Üdvözlöm! Tegnap a férjemmel szexeltünk, ki szakadt az óvszer! A kérdésem az lenne hogy mennyire megbízható? És hogy krónikus betegségem van, ez befolyásolhatja? (Aszma)
        December óta szedem a Lindynette 20 mg fogamzásgátló. Július 2-től egy hétig (július 8ig) antibiotikumot (Moxibiot) kellett szednem, mivel a nagyajak bal részén begyulladt egy mirigy. A tablettamentes szünetben kezdtem el az antibiotikumotés az...
        Tisztelt Doktor úr/-nő! Fogamzásgátlás céljából NuvaRing hüvelygyürűt használok és az alkalmazásával kapcsolatban felmerült bennem egy kérdés. A 3 hét letelte után, közvetlenül a gyűrű kivételét megelőzően lehet egyéb...
        Kedves Dr. Nő, A hónapban először használtam hüvelygyűrűt és előtte sem használtam soha hormonális fogamzásgátlókat. A menstruációm 7-ik napján helyeztem fel és jelenleg másfél hete van fent folyamatosan. Nem védekeztünk mellette...
        Jónapot! Lenne egy kérdesem. Lyndinette fogamzásgátlót szedek 2 éve. Az e-havi csomag első hét végén vagy a második hét kezdetekor elfelejtettem bevenni egy tablettát,több mint 12 ora telt el,és aznap volt szexuális együttlét. Most a 8....
        Jó napot! Szerettem volna abbahagyni a fogamzásgátló szedését az aktuális levél végén. Viszont több okból kifolyólag sajnos pár nap kimaradt a szedés közben, ezért a kimaradt napok után már nem szedtem tovább (1.hetit még bevettem, utána...
        Tisztelt Cím! 1 éve szedek (estelle) fogamzásgátlót és mostanában úgy érzem mintha lüktetne a hasam csináltam pár tesztet mind negatív lett emellett mennyi az esélye a terhességnek?
        Jó napot doktor úr! Olyan történt velem hogy baratommal együtt voltunk és kiszakadt a gumi és amikor kihúzta akkor vettük észre, viszont egy nagyon pici mehetett belém. Viszont 3 nap múlva kellene meg jönnie a havi vérzésemnek. Az lenne a...