Fogamzásgátlás

Tisztelt Dokot Úr/Nő!

Most kezdtem el szedni fogamzásgátló tablettát. Ezt nem a ciklus első napjan kezdtem, hanem a harmadik napon. A papír aztírja, hogy ilyenkor az első 7 napban kell kiegészítő védekezést alkalmazni (pl. gumi). Párommal a 16. napon voltunk egyutt, de semmit sem használtunk védekezéshez. Viszont a rá kovetkezo napon nekem megjott a menstruaciom, azota pecsetelo verzesem van, alhasi fajdalommal. Ez mar 3 napja.

Ez normalis? Lehet hogy terhes vagyok?

Valaszat varom!

Udv!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

Kedves Hölgyem!

Nem kell a pecsételő vérzéstől megijedni, az első 3 hónap folyamán ez előfordulhat, amíg a tabletta hatása be nem áll. Ha ezután is előfordul, esetleg bővebb vérzés jelentkezik, akkor menjen el nőgyógyászhoz. Egy terhesség nem ennyi idő idő múlva okozna tünetet, ne aggódjon.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 06., 11:23; Megválaszolva: 2011. szeptember 29., 12:24
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...