Hirdetés
      • Árt?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tiszteld Doktornő!

        24 éves lány vagyok, rettenetesen erős menstruációs görcseim miatt a nőgyógyászom ma írta fel a Gracial nevű tablettát. Azóta nagyon sok rosszat hallottam róla, pl. hogy hízlal, magas a hormontartalma, továbbá ha abbahagyom csúnya, pattanásos lesz a bőröm. Igaz ez mind? (Soha nem voltak rajtam pattanások) Közben cukorbeteg vagyok, akkor nem is szedhetem?

        Válaszát előre is köszönöm.

        WEBBeteg szakértő válasza a görcsös menstruáció témában

        Kedves Gracial szedő!

        Én a Yasminelle gyógyszert javasolnám, mivel az egyáltalán nem hizlal, és széppé is teszi a bőrt. Én sem szeretem a Gracial gyógyszert, így én sem tudom ajánlani. Szerintem manapság a legjobb gyógyszer a Yasminelle. Talán próbálja meg azt.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László
        A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-05-02 09:53:47; Megválaszolva: 2011. szeptember 28., 13:17

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Arra lennék kíváncsi,hogy használhatok-e hüvelygyűrűt ha utoljára 1 hónapja volt fent . Elfelejtettem akkor újat venni és ezért egy hónapig nem használtam. Ha használhatok akkor ugyanúgy a menstruációm első napján kell felhelyeznem ahogy...
        Tisztelt Dr/Nő illetve Úr! A kérdésem az lenne,hogy: 6hónapja szedtem a fogamzásgátló tablettát, de abba hagytam mert elutaztam külföldre és sajnos itthon maradt..1 hónap maradt ki.a kérdésem hogy mikor kezdhetem ujra szedni ahogy néztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem a Jangee fogamzasgátlót, és figyelmetlenségből az elmúlt hetekben egy napon két fogamzásgátló tablettát vettem be egy helyett. Ezt csak akkor vettem észre mikor az utolsó tablettát kellett volna bevenni, és...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 2 és fél héttel ezelőtt terhességmegszakításon estem át. Azóta minden rendben van, megfelelően gyógyulok. Múlt este párommal az előzetes tilalom ellenére szexuális kapcsolatom volt. Pár másodperc aktus után...
        Tiszteletem! Egy olyan egyszeru kerdesem lenne, hogy a “teljes” vedelem erdekeben fokoznam az ovszer (Masculan Pur feherszinu) hatekonysagat azzal, hogy sikositonak a contragelt es/vagy caya gelt hasznalnek. Ez a ket keszitmeny nem tesz kart az ovszer...
        Tisztelt Doktor úr! Zinnat 500-at kellett volna szednem 5 napig napi kettőt ( 10 szem) 6 szem után kiderült hogy allergiés vagyok rá, semmi komoly nem történt kicsit kiütéses lett az arcom de calciumtol és claritintől 2-3 nap alatt helyre jött....
        Ha elvileg a 7 tabletta mentes napon is ugyan úgy tart a gyógyszer hatása akkor az miert más vagy kockázatosabb ha elfelejt bevenni valaki 1-2 tablettát?
        Három hónapja szedem a Symicia fogamzásgátlót. Tegnap (2018.10.16, kedd) este nyolckor bevettem az utolsó szemet a levélből, viszont este 11-kor hánytam, így a tájékoztató szerint a gyógyszernek nem volt ideje felszívódni. A tablettát nem...
        Tisztelt Doktornő! 29 éves vagyok. Nemrég kezdtem el fogamzás gátló tablettát szedni. Jelenleg mondhatni túlsúlyos vagyok (158 cm és 91 kg) Már így túlsúllyal kezdtem el viszont szeretnék mindenféle képpen leadni a súlyomból amit...
        Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az együttlétünk során a vaginájába élveztem el, mert úgy emlékeztem, hogy már el kezdte szedni...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés