Fogamzásgátló és vérzés

Két hónapja szedek Lindynette 20 fogamzásgátlót. Az első szünetben rendesen megjött a vérzésem, most, a második levél után viszont még nem. (Vasárnap vettem be az utolsót, és ma csütörtök van.)Közti vérzésem sem volt egyszer sem. Elképzelhető, hogy terhes vagyok, ha előírás szerint szedtem a gyógyszert? Vagy mi lehet az oka? Forduljak orvoshoz, vagy csak szedjem tovább a gyógyszert? Köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Ha rendszeresen szedi a gyógyszert a terhesség nem valószínű. Előfordul néha, hogy nem jön meg a menses, emiatt nem kell orvoshoz menni, csak akkor, ha ez ismétlődik többször is. Egy tesztet azért csináljon, ez alapvető szabály a nőgyógyászatban, és akkor Ön is nyugodtan várja majd a következő mensest.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. április 25., 16:09; Megválaszolva: 2011. szeptember 27., 16:01
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...