Fogamzásgátló+hasmenés

Tisztelt Doktorúr/Doktornő!

Az utolsó gyógyszermentes napomon este hasmenésem volt. Most akkor a gyógyszer hatása csökkent? Vagy ahhoz többszöri alkalommal kell hasmenésnek lennie egy nap? Meddig kell kiegészítő védekezést használni? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: HL

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

Kedves Hölgyem!

Egy híg széklet még nem hasmenés, ne aggódjon. A napi többszörí híg széklet már csökkenti a hatást, de Önnek nem kell aggódnia.

 

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. április 22., 22:17; Megválaszolva: 2011. szeptember 27., 13:28
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...