Fogamzásgátlás

Kedves Dr Úr/Nő!

A problémám a következő: 17 éves vagyok, fél éve szedek Novynette fogamzásgátló tablettát. Mindig rendszeresen, ugyanabban az időben szedtem, más gyógyszert mellette nem szedtem, beteg nem voltam. Az e havi levél szedésekor a 16. szemnél jött meg a menzeszem, ami 4 napja tart. A tablettát továbbra is szedtem. Mi a teendőm most? Már csak egy szem van hátra, de holnap el kell utaznom, ezért nem tudok a 7 napos szünetben orvoshoz fordulni. Segítségét előre is köszönöm.

 

Kiscsillag

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kiscsillag!

Nem szükséges most emiatt orvoshoz fordulnia, csak akkor, ha a vérzés nem múlik el. Szedje a gyógyszert a megszokott rend szerint, és remélhetőleg vissza fog állni a ciklus. Néha-néha azért előfordul, hogy a vérzés nem a megszokott módon, a megszokott időben jelentkezik, egy-egy alkalomtól nem kell megijedni, de ha ez rendszeressé válik, akkor lehet, hogy gyógyszert kell majd váltania.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. április 17., 15:16; Megválaszolva: 2009. április 17., 15:16
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...