Fogamzásgátló

Tisztelt Doktor Úr!

Nemrég kezdtem el szedni Lindynette 20 fogamzásgátlót. A gondom az, hogy eléggé stresszesek a hétköznapjaim, ezért, hogy este el tudjak aludni kénytelen vagyok elalvás előtt bevenni 2-3 darab Hova nyugtatót. Igaz, hogy csak természetes anyagok vannak benne, de a fogamzásgátlón azt olvastam, hogy a nyugtató gyengítheti a hatását. Nem tudom, hogy ebben az esetben ez mennyire igaz, mert csak gyógynövénykivonat van a nyugtatóban, ennek ellenére fent áll ennek az esélye? Ha igen, mit tegyek?
Válaszát köszönöm. Dorina.

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Dorina!

Természetes alapú nyugtatókat nyugodtan használhat és persze nem okoz semmi bajt sem magának sem pedig a fogamzásgátló hatásban. Nem kell emiatt aggódnia.Üdvözlettel: Dr. Zsirai László nőgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Zsirai László nőgyógyász
Kérdés: 2009. április 12., 10:39; Megválaszolva: 2009. április 12., 10:39
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Étrend kiegészítők és...
Üdvözlöm! Több éve Milligest fogamzásgátlót szedek, és egészségmegőrzés céljából L-glutamin aminosavat (napi 5g, puffadással küzdök...
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...