• Fogamzásgátlás és visszerek?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor úr/nő! Ma voltam érsebészeten, és a doktornő mondta, hogy a fogamzásgátló tabletta szedése nagy hatással lehet a visszerekre, nem is ajánlja. Még csak 1 éve szedem, de nem szeretném abbahagyni. Mindenféle gyógyszer rossz hatással van a visszerekre? Sajnos öröklöm ezt a bezegséget, de próbálom megelőzni. Köszönettel: B. Vivien

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Vivien!

        A fogamzásgátló, mivel hormont tartalmaz valóban ronthat a visszerek állapotán. Mivel már ilyen gondjai vannak a visszerekkel, hogy érsebészhez fordult, szerintem fogadja meg orvosa tanácsát.

        Nem tudom, vajon vizsgálták-e, hogy van-e fokozott hajlama a trombózisra, de ha eddig nem, akkor ezt is pótolni kell.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Farkas Ágnes
        Orvos Itt kérdezhet

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-31 10:51:23; Megválaszolva: 2011. szeptember 22., 09:54

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor! Partneremmel szombat este, vasárnap reggel folyamán 4 alkalommal szeretkeztunk. Az utolsó alkalommal nem használtunk óvszert, de emiatt is csak nagyon keves ideig “tartózkodott bennem”, nem is folytattuk egy idő után. Az lenne a...
        Jó napot kívánok.Az lenne a kérdésem,hogy warfarin folyamatos szedése mellett milyen fogamzásgátló módszerek jöhetnek szóba az óvszeren kívűl?Lehetséges esetleg tabletta szedése?
        Tisztelt Doktor, Én másfél éve szedek kb este 7kor hormonális fogamzásgátló tablettát. Most külföldi út miatt ez az időpont az utazás alatt 23-01 óra közé esne. Arra gondoltam, hogyha 3-4 órával korábban venném be akkor az megfelelő...
        Tisztelt Doktor úr! November 24-én hajnalban sajnos védekezés nélkül voltam együtt egy fiúval. Az escapelle esemény utáni tablettát még aznap este, az eset után kb 13-15 órával bevettem. A menstruációm rendes időpontban, november 29-én...
        Kedves Doktor Úr/Doktornő! A problémám az lenne ,hogy Roxanelle fogamzásgátlót szedek es a harmadik héten a legutolsó rózsaszin ( az elso feher placebo tabletta elotti) tablettat elfelejtettem bevenni es kb pont 12 órával kesőbb pótoltam. Most...
        Jó napot! Szeretném megkérdezni hogy a fogamzásgátló injekció mennyire hatásos és mennyire nyújt védelmet? Érdemes e be adatni?
        Tisztelt Doktor Úr! Gestomix 20 fogamzásgátló tablettát szedem 5 éve, előtte nem szedtem soha tablettát.Az utolsó menstruáció időpontja október 22.A párommal az együttlét megtörtént október 29-én.( A menzeszemnek az november 19-én kellett...
        3. hónapja Dienille fogamzásgátlót szedek, ennek a ciklusnak az 5. napjától 10 napon keresztül antibiotikumot szedtem. (Napi 2x2 Sumetrolimot, illetve 3 adag Foszfomicint, ezalatt végig szedtem a fogamzásgátlót is.) Az utolsó adag antibiotikumot 2...
        Tisztelt Dr. 3 éve pajzsmirigy carcinomát állapítottak meg,ezt követően eltávolították az egész pajzsmirigyemet. Jelenleg 175mg Letroxot szedek. Nem kaptam konkrét választ arra,hogy szóba jöhet-e esetemben fogamzásgátló alkalmazása. Spirál...
        Tisztelt Doktor Úr /nő! Kérdésem a következő lenne. Az előző levél jangee fogamzásgátló utolsó napjaiban doxicyclin antibiotikumot kellett szednem. Pár szem lett volna hátra a levélből abbahagytam azt a levelet megtartottam a 7 napos...