Tri-Regol

Tisztelt Doktornő! Az én problémám az lenne, hogy már két hónapja szedem a Tri-Regolt tablettát, meg is jön a menzeszem csak épp nagyon minimális. Normális ez? , kell egy kis idő hogy beálljon? Mert úgy fél éve hagytam abba egy másik fogamzásgátlót és azzal nem volt ilyen gondom sosem. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

Igen mivel a fogamzásgátló mellett csak megvonásos vérzés van, lehet sokkal kevesebb, mint a normális.

Üdvözlettel:

Dr. Csősz György

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. február 24., 11:00; Megválaszolva: 2009. február 24., 11:00
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Kedves Doktor úr, Mtfhr homozigóta génmutációm van, így a fogamzásgátló tabletta szedése nem javasolt. Egy ismerősöm ajánlotta a Nuvaring...
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...