Lindynette 20 túladagolása

Tisztelt Webdoktor! Azzal a problémám a következő: a Lindynette 20 tablettát szedem 3 hónapja, és most antibiotikumot is szedek. A mai napon észrevettem, hogy egy szemmel kevesebb szem van a fogamzásgátlóból. Valószínűleg valamelyik nap többet vettem be. A betegtájékoztató szerint orvoshoz kell fordulnom túladagolás esetén. A problémám azonban az, hogy jelenleg külföldön tartózkodom és 1 hét múlva érkezem haza. Mi a teendő ilyenkor? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

Ez nem olyan túladagolás - csak a több hormon után kevesebbet szed-, igy vérezgetés lehet, illetve most plussz óvszert használjon ennél a levélnél, teherbeesés veszélye minimlisan nőtt az antibiotikum és plussz tabletta utáni normál hormon miatt. Ha hazajött, vizsgálat kell.

Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2008. december 15., 22:34; Megválaszolva: 2008. december 15., 22:34
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...