• Hormonok

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Ur/No! 30 eves vagyok.Ciklosommal vannak problemaim...Franciaorszagban elek jelenleg Ma voltam nogyogyasznal..Duphaston10 tablettat irtak elo...sajnos a francia nyelvet meg nem beszelem es angolul a Doktor ur nemigen tudott ezert Onhoz fordolok plusz segitsegert... kb 5 evel ezelott jartam endokrinologusnal es magas volt az androgen szintem fogamzasgatlot irtak elo antiandrogennel.Kb fel evig szedtem...1honappal ezelott eszrevettem magamon hogy erosodnek a szorok,pelyhek jelentek meg a hasamon,hatamon ami azelott nemvolt.Es a ciklusom sem rendszeres es ha megjon csak 2-3 napig tart..Szoval kuldettem otthonrol Yadine(antiandrogen) fogamzasgatlot,mert igazan nemszeretnem ha meg a szakalom is kinone Ez szerintem 1nonek a remalma:( (de meg nemkezdtem el szedni!varom a menstruaciomat)!Szoval a kerdes az hogy melyik tablettaval lehet hatasosabban kezelni a szorosodest? A Duphaston nal Vagy a fogamzasgatloval Yadine ???Tanacstalan vagyok kerem segitsen..Elore is koszonom. Tisztelettel Claudia

        WEBBeteg szakértő válasza a szőrösödés témában

        Kedves Claudia!

        A Dupyhaston egyáltalán nem a fokozott szőrösödésre való. Tehát azt szerintem sürgősen felejtse el. A yadine vagy a Yasminelle szerintem nagyon jó választás, és azért javaslom, hogy itthon irassa fel, mert ezek a gyógyszerek még mindig olcsóbbak itthon, mint ott kinn. A másik, hogy a fokozott szőrőkre persze csak több hónap szedése után szabad javulást várni, tehát ne gondolja, hogy a második szem gyógyszertől a haján kívűl minden szőr kihullik.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!



           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2008-09-14 17:02:31; Megválaszolva: 2011. augusztus 05., 12:50

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! 29 éves vagyok. Nemrég kezdtem el fogamzás gátló tablettát szedni. Jelenleg mondhatni túlsúlyos vagyok (158 cm és 91 kg) Már így túlsúllyal kezdtem el viszont szeretnék mindenféle képpen leadni a súlyomból amit...
        Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az együttlétünk során a vaginájába élveztem el, mert úgy emlékeztem, hogy már el kezdte szedni...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...