Fogamzásgátlás

Tisztelt Cím! 1 éve szedek (estelle) fogamzásgátlót és mostanában úgy érzem mintha lüktetne a hasam csináltam pár tesztet mind negatív lett emellett mennyi az esélye a terhességnek?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza OAC témában

Nem ettől lüktet. A terhesség nem lüktet. Gyógyszerszedés mellett csak pár százalék a teherbeesés valószínűsége (1-2)

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. június 29., 20:03; Megválaszolva: 2020. június 30., 19:04
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015február óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersárga szinü tablettát nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...
Mit tegyek?
Tisztelt Doktorúr/Doktornő! Egy olyan problémám adódott, hogy a fogamzásgátló tablettám 3. hetét visszafele, fordított sorrendbe kezdtem el...
Köztes vérzés
Jónapot! Lenne egy kérdesem. Lyndinette fogamzásgátlót szedek 2 éve. Az e-havi csomag első hét végén vagy a második hét kezdetekor elfelejtettem...