Lindinette szedésének szünetelését tanácsolta a doki antibiotikum mellett

Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű erős vérzés de barnás színű, nagyon sötét, de még csak a levél felénél tartok. Kérdésem az lenne, hogy hogyan szedjem tovább az antibiotikum után. És hogy ez normális e. Köszönöm a vászat előre is.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Fogamzásgátló témában

A fogamzásgátló szedését nem kell elhagyni.Azt szedje előírásnak megfelelően.

Azonban ne egyszerre szedje be a két készítményt.

A fogamzásgátlót külön kell alkalmazni és kb.4 órát biztosítani a felszívódására.

Ez más készítmény esetén is tanácsos.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. szeptember 15., 08:36; Megválaszolva: 2019. szeptember 16., 21:51
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...
Fogamzásgátlónál 1 tabletta...
Tisztelt Dr. Úr/Nő! Tegnap bevettem a fogamzásgátló tablettát a megszokott időpontban, viszont a bevételt követően 2 óra után hányás lépett...
Hányás és fogamzásgátló
Három hónapja szedem a Symicia fogamzásgátlót. Tegnap (2018.10.16, kedd) este nyolckor bevettem az utolsó szemet a levélből, viszont este 11-kor...