• Regulon

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú készítményt a Regulont. Ettől ugyanúgy de még erősebb vérzésem lett a második héten. Bő egy hétig... Nem tudom hogy szedjem e tovább ,mivel ez az első levél és hátha szokni kell...amit kétlek... Vagy hagyjam? Beteg tájékoztató tudom irja h az első 3 hónapban lehet közti vérzés... Szakrendelésre csak soká tudnak időpontot adni. Magánrendelésre meg már nem akarok pénzt ölni az első két gyógyszer annak a keretében lett kiirva. 29 éves nem szült nő vagyok Eddig nem volt baj sose a ciklusommal. Rák szűrés uh rendben. Köszönöm a segítségét!

        Dr. Pétervári László válasza a Fogamzásgátlás témában

        A hormontartalmú fogamzásgátló használatakor a szervezetnek hozzá kell szoknia a megváltozott hormon háztartáshoz. Ez az első, alkalmazkodási időszak kb. 3 hónapig tart. Az esetek nagy részében ennek semmilyen tünete nincs, a menstruációs ciklus zökkenőmentesen átáll a tabletta vagy hüvelygyűrű diktálta ritmusra. Érdemes türelmesnek lenni, a kezdeti kellemetlenségek jó eséllyel maguktól elmúlnak. Szedje a készítményt előírásnak megfelelően.Panasza rendeződni fog.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2019. június 06., 09:32; Megválaszolva: 2019. június 11., 22:14

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! 2019.06.01.-jén éjszaka hajnali 4 körül történt a baleset. Kiszakadt az óvszer és nem vettük észre. A barátom bennem ment el. Reggel vettük meg a tablettát, a baleset után 8-9 órával sikerült...
        Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! Több, mint 2 hete egy “baleset” miatt sajnos úgy alakult, hogy esemény utáni tablettát kellett bevennem, ami miatt a menstruációm kb. 1 héttel korábban jelentkezett. Ekkor kezdtem el a Lindynette fogamzásgátló...
        23 éves nő vagyok. Symicia fogamzásgátlót írt fel a nőgyógyászom. Naponta 10 szál cigit szívok . Mennyire veszélyes ez így? Szeretném a későbbiekben abbahagyni a dohányzást.
        Kedves Doktor úr/ Doktornő! 20 éves vagyok, körülbelül két éve szedem a Velgyn nevű fogamzásgátlót. Nem fordult még elő velem ilyen a két év alatt, de most annyira zavaros hónapom volt 3 szemet (15.,16.,17.)késve vettem be. Este 9-10-kor...