Fogamzásgátló

Tisztelt Doktor Úr/Hölgy! Másfél éve szedem a Dienille nevű fogamzásgátlót, azóta 10 kilót híztam, ezért szeretném abbahagyni, mivel alapból egyáltalán nem vagyok hízékony típus. A plusz kilókat sehogy sem tudom letenni sem edzéssel, sem helyes táplálkozással. A problémám az, hogy a menzeszem első napján rettenetesen érzem magam, erősen vérzek, hányok, hasmenésem van, szédülok, és hihetetlenül fáj a hasam és emelett kiszámíthatatlan hogy mikor jön meg. A fogamzásgátló szerencsére ezeket mind teljesen megszüntette, viszont most nem tudom mit tegyek, tovább hízni nem szeretnék, de azt sem szeretném ha egész hónapban azon izgulnék hogy mikor jön meg. A hormonmentes fogamzásgátló is megszüntetné ön szerint a menstruációs problémáimat? Ha nem, ön mit tanácsolna számomra?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza a hízás témában

Tovább szedni a fogamzásgátlót és nem össze vissza enni. A tabletta nem hizlal, csak amit megeszik. Vagy ez van, vagy izgul a mensesért.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. február 18., 13:47; Megválaszolva: 2019. február 20., 20:54
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...