Második esemény utáni tabletta egy hónapban és trombózisveszély?

10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre, nem voltam még ilyen fajta kivizsgáláson, de mennyi az esélye hogy komolyabb bajom lesz a második tablettától?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza esemény utáni tabletta témában

A terhességmegszakítás rosszabb, annak is van trombozis veszélye be kell venni megint, majd jó lenne ciklikussal védekezni

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2018. augusztus 31., 17:47; Megválaszolva: 2018. szeptember 04., 19:11
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Esemeny utani tabletta
Jo napot! Azzal a panasszal fordulok Onokhoz, hogy tortent egy kis baleset tegnap ejjel. A parommal aktus kozben kiszakadt a gumi. Kb. 1 ora mulva ujra...
Szükséges az esemény utáni...
Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az...
Kimaradt fogamzásgátló mellett...
Tisztel doktor Úr/Nő! Lassan 4 hónapja szedek fogamzásgátló tablettát. 2héttel ezelőtt (szombaton) kimaradt egy tabletta a levél 3.hetéből...