fogamzásgátlás

Tisztelt hölgyem/uram! Tegnap kezdtem el a második doboz Jangee 3miligramm/0.02miligramm fogamzásgátló első levelét (a 7napos tablettamente nap után a 8.napon) . A problémám az lenne, hogy tegnap evés után erő gyomorfájásom volt és telítettségérzésem, nem múlt szóval későn este (miután már bevettem a tablettát) erre nem gondolva, úgy láttam jónak ha vissza adok valamennyi bevitt táplálékot (ez kb. A bevétel után 1, 5-2 órával történt) . Valamennyit sikerült is kiadni. Szóval az lenne a kérdésem, hogy ez a tabletta kihagyásának számít? Ha igen akkor az egész hónapban megszűnik a hatása? Ezesetben a kiegészítő védekezést meddig kell alkalmazni? Mikortól vagyok megint védett a terhességgel szemben? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza fogamzásgátló témában

Tisztelt Kérdező!

Amennyiben kihányta a tablettát, akkor sincs nagy baj. Szedje tovább a 21. napig.

Nem valószínű, hogy egy tabletta elhagyása már nem kívánt terhességet eredményezne.

Üdvözlettel:

Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. május 10., 22:14; Megválaszolva: 2015. május 12., 09:22
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...
Fogamzásgátlónál 1 tabletta...
Tisztelt Dr. Úr/Nő! Tegnap bevettem a fogamzásgátló tablettát a megszokott időpontban, viszont a bevételt követően 2 óra után hányás lépett...