Folytonos menstruacio

fel ev utan ujra elkezdtem szedni fogamzasgatlo tablettat, azota (tobb mint 2 hete) folyamatos a menstruaciom. Elso 1 hetben rendes mennyisegu es allagu volt, azota lenyegeseb kevesebb, barnas, surubb, de allando, es nem is latszik ugy, hogy el akarna mulni. Meg kevesebb mint egy hetig szedem ezt a levelet, utana ujra meg kellene jonnie. Mit kellene tennem, hogy abba maradjon, vagy varjak meg es megatol megoldodik?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza menses zavar témában

Tisztelt Kérdező!

Valószínűleg a gyógyszer, melyet szed, nem megfelelő az Ön számára. Keresse fel orvosát és írasson másik fogamzás gátlót.

A Rigevidon szedését fejezze be és a másik gyógyszert egy hét szünet után kezdje el!

Üdvözlettel:

Dr.Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. május 06., 23:48; Megválaszolva: 2015. május 09., 01:06
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Menstruáció késése
Tisztelt Doktor úr/Doktornő! A menstruációm 1 hete késik. 03.03-án kellett volna megjönnie. 03. 07-én és 03.09-én végeztem terhességi tesztet...
fogamzásgátló szüneteltetése
Tisztelt Hölgyem/Uram! Olyan kérdésem lenne, hogy kb. 2, 5 év rendszeres Lindynette 20 szedése után úgy döntöttem, hogy ideje lenne szüneteltetni...
Szülés utáni menstruáció
Kedves Doktor Úr/Nő, Októberben született meg a kislányom. Sajnos a szoptatás már nem megy, de mostanában mintha minimális tejem ismét...
Elmaradt menstruációk a...
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Lassan másfél éve fogamzásgátlót szedek a neve: Azalia. Ebben a másfél évben 1szer menstruáltam és a doki azt mondta ez...
fogamzásgátló+vérzés
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Már 2 éve szedem a Dienille fogamzásgátlót. Vasárnap vettem be a havi adag utolsó szemét, és idáig mindig szerdán, vagy...