Félek

Tisztelt Doktor nő/úr! Nemrég kezdtem el szedni a lyndinette nevű fogamzásgátlót, meg van 8 tabletta mire következne a 7napos szünet de 3 nappal ezelőtt eszre vettem barna maszatolást a bugyimom. Azonnal megkérdeztem egy barátnőm es közölte hogy vele is előfordult es nyugodjak meg nem komoly a dolog. Viszont ma reggel mar piroskás színe lett es fájásaim is vannak, mint mikor menstruálok. Mi történhetett? Megjott hamarabb? Nem hagytam ki egyetlen egy gyogyszert sem es minden nap pontosan ugyan abban az idoben vettem be, különösen oda figyeltem. Lehet az hogy ha Elfogy a gyogyszer nem fog megjönni? Kérem segítsen válaszával, megvagyok ijedve. Köszönöm! Üdv: Bianka

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza vérzés témában

Tisztelt Kérdező!

Áttöréses vérzésről lehet valószínű szó

Ilyen esetben be kell fejezni a tablettát és egy hét szünet után folytatni.

Üdvözlettel:

Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 22., 18:13; Megválaszolva: 2015. március 24., 19:59
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...