Jelentkezik megvonásos vérzés?

Már két és fél éve szedem a Symicia nevű fogamzásgátlót, de a 3.héten véletelenül kimaradt egy szem. Ezt sikeresen pótoltam a következő napon, azonban a betegtájékoztató szerint ilyenkor nem kell szünetet tartani, hanem azonnal el kell kezdeni a következő levelet szedni. Ilyenkor jelentkezik megvonásos vérzés? Ha nem az azonnal a terhesség gyanúját véli felvetni? Ennek esély egyébként elég csekély, de sosem lehet tudni... Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tekse István válasza oc témában

Kedves Kérdező!

Ha szed tovább egy levelet, úgy nem lesz megvonásos vérzés és természetesen terhesség sem.

Üdvözlettel: Dr. Tekse István

www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2015. január 23., 12:32; Megválaszolva: 2015. január 26., 14:28
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...