Miért jelentkezett a vérzés?

Tisztelt Dr.Úr/Dr.Nő! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy 2 hónappal ezelőtt nem hagytam ki a 7napos szünetet és tovább szedtem a fogamzásgátlót utána a szünetben meg is jött rendesen ahogy szokott..most hogy belekezdtem az újjabik levélben a 7-8 napnál jelentkezett kisebb barna folyás és a 9 napra már nagyon kicsi vérzés.7 hónapja szedem ezt a fogamzásgátlót (lindynette 20) eddig semmi ilyesmi tünetem nem volt..de most az orvos felírt nekem nemrég egy klion 250mg-os tablettát amit nőgyógyászati baktériumos fertőzésre kaptam...és amióta elkezdtem szedni ezt a klion rá egy 5 napra ilyen barna folyásom lett..akkor lehet hogy ez a gyógyszer befolyásolja a fogamzásgátlót? vagy mitől jelentkezik vérzés, hogyha eddig nem volt ilyen? Köszönöm előre is a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza a vérzés témában

Tisztelt Kérdező! A Klion kezelés alatt viszonylag gyakori a barnás folyás. A klion kúra befejezése után valószínű, hogy a barnás folyás is megszűnik. Amennyiben a vérzés nem múlna el, úgy javaslom hagyjon ki egy hetet a szedéssel, majd aztán kezdjen el új levelet. Üdvözlettel: Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 28., 20:44; Megválaszolva: 2014. május 30., 09:52
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...