rezia fogamzásgátló

Szép napot! Rezia fogamzásgátlót szedek 5 napja, akkor vettem be a gyógyszert, amikor megjött a havi vérzésem. Bár előtte 2 nappal 1 csepp pecsételő vérzés volt, de utána két napig semmi, majd 5 nappal ezelőtt megjött. A gyógyszer óta jobban fáj a hasam, mint mielőtt nem szedtem, tegnap este múlt el, tehát négy napig tartott, ami azelőtt egy hétig. A betegtájékoztatóra az van írva, hogy mikor megjön aznap kell bevenni, és utána már hat, de máshol olvastam, hogy 15 vagy 30 napig kell szedni és csak utána hat. A gyógyszert nőgyógyász írta fel a kivizsgálás után. Az első kérdésem az lenne, hogy mikortól nyújt biztonságot a gyógyszer? A másik pedig, a gyógyszeres dobozban 4 darab inaktív tabletta van, ami a következő hónapra van, és mi van, ha addigra nem jön meg? Ugyanúgy szedjem tovább?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza a fogamzásgátló témában

Menjen el orvosához és tanulja meg rendesen a szedését. Mindent úgy kell tenni ahogy a tájékoztatóban le van írva.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 22., 13:12; Megválaszolva: 2014. május 24., 17:55
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...