Fogamzásgátló szedésével kapcsolatos kérdés

Kedves Doktor NŐ/Úr, 5évig szedtem régebben különböző fogamzásgátlókat és sosem volt semmi bajom vele. Most egy év kihagyás után kedzem újból szedni, Corenelle márkájút. Sajnos a munkám elég stresszes, emiatt elég gyakoriak a rosszulléteim, gyakran kínoz erős hányinger és hasmenés. A fogamzásgátló szedését direkt a reggeli órákra időzítettem, hogy elkerüljem a stresszes időszakot, azonban azt vettem észre, hogy mióta szedem, mintha felerősödtek volna ezek a tünetek, reggelente is erős hányingerrel ébredek. Első kérdésem, hogy okozhatja e a fogamzásgátló ezeknek a tüneteknek az erősödését, vagy csak a véletlennek köszönhető, hogy a szedés megkezdése óta sokkal rosszabbúl érzem magam. (Korábbi gyógyszereimmel ilyesmiket nem tapasztaltam). Másik kérdésem, hogy még csak most kezdtem el az első levél szedését, így nem tartottam meglepőnek, hogy egész hónapban pecsételő vérzést tapasztaltam, azonban a 16. tabletta bevétele óta a vérzésem felerősödött, és teljesen oylan, mint amikor a megvonásos vérzés jelentkezik. Lehetséges, hogy a rosszullétek miatt nem tudott az egyik tabletta felszívódni rendesen? Ilyenkor mi a teednőm, azóta bevettem a többi szemet a rendes időben, a vérzésem viszont továbbra is fent áll. Tartsam meg a most következő 7 gyógyszermentes napot, vagy folytassam a következő levél szedésével szünet nélkül (a betegtájékoztató ezt tanácsolja). Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csősz György válasza a fogamzásgátlás témában

Szedni tovább az előírások szerint ha a következő ciklusban is vérezget, keresse meg orvosát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. május 14., 08:50; Megválaszolva: 2014. május 16., 14:21
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...